Custom Search

Ahad, 14 Jun 2009

Plan C: Diamond

Objektif Plan C : Diamond diwujudkan.

1) Membantu Ahli Bioasli meringankan beban dari kegawatan ekonomi Dunia di mana Plan Diamond ini mampu mencipta pendapatan lumayan secara pantas.

2) Sebagai tanda keprihatinan & sokongan kepada Ahli, Syarikat memperuntukan 70% daripada sale sebagai komisyen.

3) Plan Diamond ini akan membantu ahli yang aktif (menaja sekurang-kurangnya 5 orang seminggu) menjana pendapatan sehingga RMxxxx.00/seminggu.


Nota : Produk kod : C1 iaitu bioasliblog.com didesign begitu interaktif bagi mewujudkan komuniti blog ahli bioasli yang dapat bantu membantu antara satu sama lain dalam bidang perniagaan dan sebagainya.


Syarat menyertai Plan Diamond Bioasli:-

1) Anda perlu membeli satu produk dari plan C: Diamond sekurang-kurangnya sekali setahun.

2) Berkenaan maintain bulanan, anda boleh membeli produk dari mana-mana plan A atau B dengan itu anda sudah layak menikmati komisyen dari Plan A, B dan C.

3) Sekiranya anda belum menjadi Ahli VIP Diamond (anda ahli vip biasa bagi plan A & B) dan downline anda membuat belian di Plan C :Diamond, anda tidak layak mendapat komisyen start RM dan penajaan di Plan C.



Makluman bagi ahli yang sudah berdaftar sebelum 01/02/2009.

1) Anda sangat digalakkan secepat mungkin membeli barang di Plan C dan melayakkan anda menjadi ahli VIP DIAMOND.
2) Sebagai penghargaan, setiap ahli yang sudah anda taja sebelum 01/02/2009 anda layak mendapat komisyen penajaan start RM25.00 jika downline anda tersebut membeli produk di Plan C.

3) AWAS - Anda akan terlepas komisyen penajaan start RM25.00 jika downline anda sudah menjadi ahli VIP DIAMOND terlebih dahulu sedangkan anda masih belum membeli barang di Plan C sehingga 31hb. berkenaan.



Kelebihan menjadi ahli VIP DIAMOND :-

1) Mampu menjana pendapatan lumayan di mana pihak syarikat memperuntukan 70% dari sale sebagai komisyen.

2) Sangat mudah diuruskan. Segalanya berjalan secara real time, hanya dengan sms atau internet anda sudah boleh mengaktifkan keahlian.

3) Informasi berkenaan perkembangan perniagaan anda - Penambahan bilangan downline dan komisyen penajaan level 1 hingga 10 akan diberi tahu melalui sms secara live. Ini bermakna anda berpeluang mengetahui setiap detik penambahan pendapatan di Plan Diamond.




Nota : Syarat layak mendapat Money Pool ialah anda perlu menaja sekurang-kurang 5 orang seminggu di Plan C.



Kini terpulanglah kepada anda untuk membuat keputusan, pihak syarikat telah membantu menyediakan plan Diamond yang hebat ini untuk menambah pendapatan terutama kepada mereka yang terjejas akibat krisis ekonomi dunia. Kami sentiasa mendoakan dan tumpang bergembira di atas kejayaan anda.


Terima kasih.


Bioasli

Klik Untuk Menjadi Ahli

Tiada ulasan:

Catat Ulasan